8/11/2005

DE CHRISTELIJKE ONLINE NEDERLANDSE UITGAVE VAN HET REGISTREERTOESTEL (8/11/05)

Bishop Gregory G.M. Ingram - Stoel, de Commissie op Publicaties
Reverend Dr. Johnny Barbour, Jr., Uitgever
Reverend Dr. Calvin H. Sydnor III, Redacteur

Om diverse vreemde taalpostings te zien naar het zijpaneel aan de juiste kant van het Christelijke Registreertoestel Online http://www.the-christian-recorder.org/tcr-online/ onder „Vorige Posten“ gaan en op de taal en de datum van de kwestie klikken wenst u lezen.

1. EEN WOORD VAN DE REDACTEUR:

De familie Sydnor zal op vakantie voor volgende week zijn. Dit is waarschijnlijk eerste, ben ik beschaamd om te zeggen dat wij een vakantie als dit nemen. In het verleden toen het Leger ons overbracht, hadden wij een vakantie van soorten, maar ik geloof niet dat wij ooit hebben gepland. Bij Pastors van vorig jaar Instituut (8ste, 10de, en 12de Bisschoppelijke Districten) dat in Dallas, Texas, Charlotte wordt gehouden en ik was terugtochtleiders voor een echtgenotenterugtocht. Wij spraken over het belang van pastors en hun families die tijd weg voor zich vergen en hoorden zelfs de terugtochtdeelnemers elkaar en ons eraan herinneren dat de Algemene Conferentie en de jaarlijkse conferenties geen vakanties waren. Charlotte en ik keerde naar huis terug, bijwoonde 2004 de Algemene Conferentie, de Jaarlijkse bewogen bij Nashville en gerationaliseerde Conferentie van Kentucky bijwoonde, dat wij geen tijd voor een vakantie hadden. Hoofdzakelijk, namen wij op waar wij alvorens wij naar de terugtocht in Dallas gingen, zijndbezig en anders weg doend voor iedereen en behandelend niet weggingen. Ik had zelfs ons een vakantie beloofd, maar er niet in geslaagd om mijn belofte te houden.

En, toen gingen kwam wij tot 2005 de Terugtocht van de 13de Bisschoppelijke Echtgenoten van het Districtin Nashville waarin wij de presentators en opnieuw waren, de kwestie van het belang dat van geestelijkheid tijd vergt weg. De supervisor Stan McKenzie gaf fervent antwoordde en „predikte“ het belang van geestelijkheid die tijd voor rust en ontspanning vergt en deelde zelfs met ons dat hij alle vakantieprogramma's voor de familie McKenzie behandelde. Hij zette welsprekend in de was en zei als pastors een vakantie namen en als hun kerken in hun afwezigheid uiteenvielen, dan „schande op hen“ omdat zij duidelijk geen efficiënte pastors zijn. Als hij een uitnodiging had gegeven, Charlotte en ik zou aan eerst moeten hebben doorgaan want wij „.“ schuldig waren

Na die vergadering, besloten wij dat wij last van onze rust en ontspanning gingen nemen; goed eigenlijk, nam Charlotte last en zij plande onze vakantie en ik ga niet thuis door mij blijven. Wij zijn gepland om aan Arizonamorgen te vliegen. Wij, in ons leven, zijn voor een vakantie nooit weggevlogen. Dank u Pastor van 2004 (8ste, 10de, 12de Bisschoppelijke Districten) Instituut; dank u, de 13de Terugtocht van de Echtgenoten van het District; dank u, Supervisor Stan McKenzie; dank u, Sister Jeanette T. Johns voor het motiveren van geestelijkheid en Sydnor om te behandelen. Wij hoorden u! Ik hoop dat anderen horen.

Nu, ben ik als een vroegere roker, hoop ik dat mijn mede Algemene Ambtenaren wat tijd weg zullen vergen. Ik weet dat Dr. en Mevr. Daryl Ingram en Dr. en Mevr.Richard Lewis een paar dagen opstegen, maar ik ben niet zeker over de andere Algemene Ambtenaren die hard werken en loyaal zijn aan hun het roepen. Dr. Barbour, Dr. Dickerson, Dr. Flowers, Dr. Fugh, Dr. Harris, en Dr. Wade, als u allen niet dit hebt gedaan, u moeten een vakantie nemen.

En, ik zou wedden er bischoppen zijn die nooit een vakantie hebben genomen. En, pastors ook, die geen vakantie hebben genomen. De bischoppen, de voorzittende oudsten, en pastors lezen dit en zijn van plan om wat tijd voor uzelf en uw families te vergen. Wij zijn allen heilige mensen en de „heilige mensen zijn bezige mensen.“ Wij allen hebben een rust van onze activiteiten nodig van dag tot dag.

Houd ons in uw gebeden. Wij zijn gepland om voor een week zijn gegaan. De broer Stan McKenzie bepleit het nemen van verscheidene vakanties een jaar en dat is wat Charlotte en ik gaat proberen om te doen.

Gelieve te houden ons in uw gebeden.

2. HOOFDARTIKEL:

Ik ontvang de huidige kwestie van de Geheime Kamer en het is een buitengewoon product. Kudos aan Dr. James Wade, de Uitvoerende Directeur van het Ministerie van de Groei en Ontwikkeling van de Kerk. Hij bouwt op zijn voorgangers en het inspirational en professionele periodiek kijken ontwikkeld. Als u niet aan de Geheime Kamer hebt ingetekend, zou u dit onmiddellijk moeten doen.

Aangezien ik de Geheime Kamer doorlas, kwam het aan me voor dat de Afrikaanse Methodist Bisschoppelijke Kerk met een rijkdom aan talentenbegin met onze bischoppen, algemene ambtenaren, connectionalambtenaren, voorzittende oudsten, pastors en leken wordt gezegend. Wij hebben een rijke geschiedenis en wij bouwen op de erfenis van onze stichter, Juiste Reverend Richard Allen voort. De Afrikaanse Methodist Bisschoppelijke Kerk heeft niet de financiële stichting die enkele andere mainlinebenamingen hebben, maar wij zijn gelovig met de middelen die wij hebben.

Ik heb elk van gezegd dat om te zeggen, wij de beste algemene Ministeries van om het even welke benaming hebben. Onze tijdschriften zijn relevant, inspirational, professioneel, geschikt, en gelovig aan onze erfenis en aan de erfenis van onze oprichtende vaders en moeders. Naast de Geheime Kamer, publiceert de Kerk AME ook het Christelijke Registreertoestel (in hardcopy en online en in veelvoudige talen), het Overzicht van de Kerk A.M.E., de Stem van Opdrachten, het Dagboek van Godsdienstig Onderwijs, het Missionary Tijdschrift, en het Ypd- Tijdschrift.

Bovendien, handhaaft de Kerk een online aanwezigheid met de Officiële Ame- Website, het Ministerie van de Veiligheid van de Werknemer, het Ministerie van Christelijk Onderwijs, AME Echtgenoten, het Centrum van de Informatie van de Familie van de Geestelijkheid, CONN-M-SWAWO + PK, legt Connectional Organisatie, Vrouwen RAYAC, en AME in Ministerie. Het christelijke Registreertoestel wordt online gepubliceerd in vijf talen en heeft de capaciteit om in een totaal van negen talen, Engels, Portugees, Spaans, Frans, Nederlands, Zweeds, Rus, Italiaans, en Duits te publiceren.

Bovendien hebben wij AME Herald.com, A.M.E. Vandaag, Vijfde District Prayer@aol.com en veel andere Websites verbonden aan de Afrikaanse Methodist Bisschoppelijke Kerk. De meeste Bisschoppelijke Districten van deKerk AME hebben officiële Websites en bulletins, en het Eerste Bisschoppelijke District heeft een krant, de Eerste Vlam van het District. YPD heeft een bulletin en goed als het voorzitten oudere districten die bulletins en officiële Websites hebben. De lokale kerken over de verbinding hebben bulletins en officiële Websites.

Dekerk AME wordt „verbonden“ en niemand zou moeten zeggen dat hij of zij „weet wat niet.“ gebeurt Zij die zeggen dat zij „weten wat niet in de KerkAME “gebeurt hebben niet gehinderd om te weten te komen wat in de Kerk gebeurt.

Het resultaat is dat wij in de Eenentwintigste Eeuw zijn en snel zich beweegt en elke pastor en elke kerk die in ministerie relevant wensen te zijn met Internet moeten worden verbonden. De „informatieweg wordt“ geladen met informatie. Als pastor niet met Internet wordt verbonden, wordt hij of zij verlaten erachter door technologie en informatie die dagelijks verandert.

Als voorbeeld, publiceert het Ministerie van de Veiligheid van de Werknemer regelmatig een bulletin over annuïteiten en bijgewerkte pensioneringsinformatie, en als deKerk AME om het even welke ministers die niet in het pensionering en annuïteitenprogramma worden ingeschreven heeft, zouden die ministers beschaamd moeten zijn voor het behandelen van hun toekomst en hun families niet.

Een ander resultaat is dat deKerk AME aan zijn kiesdistrict gelovig is en de uitdaging voor het kiesdistrict AME gelovig aan de Kerk te zijnAME en is bevoegd ministerie „in een tijd zoals nu te verstrekken.“ De relevantie betekent vandaag dat wij met informatie worden verbonden.

Elk lid van de geestelijkheid en legt leiders zou moeten aan elk van onze tijdschriften intekenen AME.

3. ER IS EEN ALTERNATIEF AAN DE INVASIEVE BEHANDELING VAN KANKER - „DE THERAPIE VAN DE STRAAL VAN HET PROTON“:

Er is een alternatief aan invasieve kankerbehandeling en het wordt geroepen. De „straal van het proton.“ De Therapie van de Straal van het proton is een nieuw type van kankerbehandeling. Het is een gelokaliseerde vorm van stralingstherapie, waarin een protonstraal alleen bij een tumor diep liggend binnen het lichaam om de tumor te vernietigen wordt geleid. Wanneer een protonstraal wordt gebruikt om een tumor te behandelen, zijn de bijwerkingen minimaal die met die van een conventionele elektronenstraal en een de stralingstherapie van de Röntgenstraal worden vergeleken. Dit is omdat de protonstraal weinig effect op het omringende gezonde weefsel heeft en slechts de kankercellen worden behandeld. Vergeleken met chirurgische behandeling en chemotherapie, wordt de spanning op de patiënt verminderd.

De de straaltherapie van het proton trekt wereldwijd aandacht als veelbelovende toepassing voor de behandeling van een verscheidenheid van moeilijk-aan-traktatieziekten. In deVerenigde Staten, is de protontherapie uit routine behandeld en betaald voor door Gezondheidszorg voor bejaarden en andere medische verzekeringsplannen. Het ook lijkt waarschijnlijk dat het voor verzekeringsdekking in Europa en Japan in de nabije toekomstzal worden goedgekeurd.

De informatie over hierboven toegevoegde de Straal van het Proton wordt genomen uit de volgende website: _ http://www.hitachi.us/Apps/hitachicom/content.jsp?page=protonbeam/Proton+Beam+Therapy.html&level=1§ion=protonbeam&parent=protonbeam&nav=left&path=jsp/hitachi/forbus/LifeSciences/

De Faciliteiten van de Behandeling van het proton: http://www.prostateproton.com/links.html
Loma Linda Proton Treatment Center -Loma Linda, Californië
Het Instituut van de Radiotherapie van het Proton van midwesten (MPRI) -Bloomington, Indiana
Het Centrum van de noordoostelijke Therapie van het Proton -het Algemene Ziekenhuis van Massachusetts - Harvard (ook hier)
M D Anderson het Centrum van de Therapie van het Proton -Houston, Texas (komend online Januari 2006)
Ik werd gisteren verteld datde Universiteit Hampton (Virginia) probeert om een behandelingsfaciliteit in Hamptonte krijgen.
4. DE REDACTEUR BECOMMENTARIëRT OP HET NIEUWS:

- Ik vond het het interesserende dat de kwestie van de Woensdag (8/10/05) van de krant Tennessean het gerechtigde artikel plaatste, „van de uiterste termijnverhogingen van de Grondwet geweld van Irak“ waarin het artikel het opzettende geweld in Irak waarin één militair van de V.S. werd gedood, twee gewond was vermeldt, en zeven Irakezen op pagina vijf werden gedood. Als de „globale strijd tegen hevige extremism“ zo belangrijk is zoals de Voorzitter zegt, militairen die van de V.S. pagina 1 moeten zijn verhalen worden zouden de gedood.

- Als dat niet genoeg was, de kwestie plaatste van vandaag van Tennessean (8/11/05) een gerechtigd verhaal, „Gunmen slepen Iraakse ambtenaar van auto inBagdad“ op pagina 6. Ingebed in dat artikel wordt de revelatie dat „Vier militairen van de V.S. kort voor middernachtDinsdag…“ werden gedood Het schijnt aan me dat de krantekop zou moeten gelezen hebben, „Vijf Militairen van de V.S. gedood in de globale strijd tegen hevige extremism“ of iets van die aard en dat het verhaal op pagina 1 zou moeten geweest zijn.

- Yesterday document rapporteert dat vier Amerikanen deze week in Afghanistanzijn gedood; en opnieuw was het artikel op pagina 5. Vier gedode militairen en de week zijn niet nog over.

- Wanneer wij downplay het geweld tegen zij kunnen die hun leven „op de lijn“ zetten en hun verhalen op de achterpagina's van onze dagelijkse kranten verbergen, schijnt het aan me die geen betekenis van urgentie over oplossen knoei in Irakben. Het is mijn advies dat die natie niet bij oorlog is; de militairen zijn bij oorlog.

5. DE SPANNING BETREFFENDE LITURGY EN VERERING IS NIET NIEUW:

Op de Algemene Conferentie van 1848, besloot men dat de geschiedenis van de Afrikaanse Methodist Bisschoppelijke Kerk moest worden geregistreerd en Reverend Dr. Daniel A. Payne werd verkozen eerste Historiographer van de Kerk. Hij wist dat de baan is lastige ging en vroeg Bischop Paul Quinn als hij van pastorale verantwoordelijkheden zou kunnen worden bevrijd. De bischop Quinn weigerde zijn verzoek en bij het sluiten van de 1850 Baltimore Jaarlijkse Conferentie die in Washingtonwerd gehouden, weesD.C., Payne aande Kerk van Ebenezer AME inBaltimore toe. De mensen in Ebenezer, die een resolutie overgaat, verwierpen hem, die zoals hun reden, de „Mensen geeft zegt zij geen bezwaar tegen uw moreel karakter hebben. Zij geloven u een Christelijke heer bent; maar zij zeggen u ook boete een tapijt op uw woonkamervloer hebt, en u hen niet cornfield ditties zult laten zingen…“ De bischop Vinton Anderson rapporteert in het artikel dat hij in het boek schreef, vandaag gerechtigde Verering, „de Verering van de Ochtend van de Zondag in de Afrikaanse Methodist Bisschoppelijke Kerk“ dat Payne zich tegen het gebruik dat van spirituals verzette, hen roept cornfield ditties en zij etiketteerde die aan slavenliederen en de ringsschreeuwen als „belachelijk en heathenist.“ deelnamen

In de jaren '40 en de jaren '50, was er de spanning tussen evangeliemuziek en traditionele hymns en spirituals. Vandaag gaat de spanning met de bespreking over heup-hop tegenover traditionele liturgical verering verder.

6. DE TE AANBIDDEN VRAAG VAN DE HOP VAN DE HEUP:

MINISTER: Ik ben een deel van de beurs van onbeschaamd. Ik heb de Heilige Macht van het Spook; de kleurstof is gegoten. Ik heb over de lijn gestapt. Het besluit is genomen; Ik ben een discipel van Jesus-Christus! Ik zal niet terug kijken; laten-op; vertraging; de veiligheidskopie, of is nog.

MENSEN: Mijn verleden wordt teruggekocht. Mijn heden houdt steek. Mijn toekomst is veilig. Ik ben gebeëindigd en gedaan met laag-leeft; gezicht-loopt; klein-plant, kleurloos-dromen; be*dwingen-visies; mondain-sprekend, goedkoop-levend, en verkleinen-doelen!

MINISTER: Ik heb superioriteit, welvaart, positie, bevorderingen, niet meer applaus of populariteit nodig. Ik moet geen juiste, eerste erkend, geprijst, beschouwd of beloonde bovenkanten zijn. Ik leef nu van geloof, leun op Lord, loop met geduld, die door gebed wordt opgeheven, en arbeid door de Heilige macht van het Spook.

MENSEN: Mijn gezicht wordt geplaatst. Mijn doel is hemel. Mijn weg is smal. Mijn manier is ruw. Mijn gids is betrouwbaar. Mijn opdracht is duidelijk. Ik kan worden gekocht niet, gecompromitteerd, detoured me, wendde af, misleid, of vertraagd.

MINISTER: Ik zal niet in aanwezigheid van offer terugwijken, in aanwezigheid van de tegenstander aarzelen, zal zal bij de lijst van de vijand, bij de pool van populariteit nadenken, of kronkel in het labyrint van mediocrity onderhandelen.

MENSEN: Ik zal niet… Geef op! Zwijg! Laat omhoog! , tot ik omhoog ben gebleven; omhoog opgeslagen; omhoog gebeden; betaald; uitgewerkt voor de oorzaak van Christus. Ik ben een discipel van Jesus-Christus! Ik moet gaan tot hij komt. Geef tot de daling van I. Onderwijs tot alle ik het weten en werken tot hij me tegenhoudt.

ALLEN: En wanneer Jesus komt, zal hij geen probleem erkennend me hebben, omdat hij zich zal herinneren ik was hij macht gaf!

De nota van de redacteur: Joi-Marie McKenzie is één van de auteurs van de heup-Hop Vraag aan hierboven toegevoegde Verering en dat de Te aanbidden Vraag een auteursrecht heeft.

7. REVEREND CHARLOTTE B. SYDNOR HAS GESELECTEERD ALS LID VAN de KLASSE van TENNESSEEvan de LEIDING MIDDEN VAN 2006:

De leiding MiddenTennessee, een regionaal leidingsinstituut, werd opgericht in 1999 wegens het Regionale initiatief van Vennootschappen van Vennootschap 2000. Het initiatief werd opgericht in 1994 onder de leiding van Jerry Benefield van het Bedrijf van Nissan in directe reactie op het „gebrek aan een regionale agenda“ zoals die in de agenda van het Vennootschap wordt geïdentificeerd 2000.

De leiding MiddenTennessee dient een 10 provinciegebied: Cheatham, Davidson, Dickson, Maury, Montgomery, Robertson, Rutherford, Sumner, Williamson, en Wilson.

De leiding MiddenTennessee zal bijdragen tot de toekomstige geplande en duurzame economische en communautaire groei en ontwikkeling in het 10 provinciegebied door de participatie van gemeenschaps, bedrijfs en overheidsleiders in een jaarlijks regionaal leidingsprogramma en verdere oudstudentenactiviteiten die wordt opgesteld om een regionaal perspectief op huidige kwesties aan te moedigen en te bevorderen
De deelnemers van het programma worden geselecteerd gebaseerd op hun het zijn actieve gemeenschaps, bedrijfs of overheidsleiders die een hoog niveau van communautaire verplichting hebben aangetoond.

8. NIEUWS VAN ANDERE BENAMINGEN:

- Verenigde Methodist NEWSCOPE, het Wekelijkse Bulletin voor Verenigde Methodist Leiders

- Deverenigde Methodist Kerk meldt een daling door ongeveer 80.000 personen in 2004. Dertien jaarlijkse conferenties over de benaming meldden kleine verhogingen (1% - 1.19%) van lidmaatschap. Verenigde Methodist Newscope, het wekelijkse bulletin voor Verenigde Methodist Leiders, rapporteerde in de kwestie van deze week dat de daling van leden „de daling in lidmaatschap voortzet dat in minstens drie decennia wordt gezien.“ De cijfers zijn gebaseerd op niet nageziene aantallen die door jaarlijkse conferentierapporten worden verstrekt.

- Vroegere President Bill Clinton en zijn Werkloosheidsuitkering van het de concurrentLoodje van 1996 zullen een zwart-band fundraiser voor op uMbetrekking hebbendeUniversiteit Bennett op 21 Sept., 2005 ontvangen. Dr. Johnnetta B. Cole is de Voorzitter van Universiteit Bennett.

- De „verbazende Gunst“ blijft favoriete hymn van Verenigde Methodists.

Voorgelegd door Verenigde Methodist NEWSCOPE, Volume 33, Nr 31/5 Augustus, 2005